lataus.jpgimages.jpglataus%20%282%29.jpglataus%20%281%29.jpg

 Euroopassa jo satojatuhansia sotilaita ja poliiseja on kiinni terrorismin torjunnassa. Pelkästään Ranskassa 120. 000. Eilisessä Pressiklubissa somalialaisen Husun  ylimielinen käytös ja puheet osoittivat taas muslimien joustamattomuutta. Muhammedia ei vain piirretä, muslimikulttuuri ajaa aina muiden yli ja heille ruvetaan puuhaamaan jopa erityissuuria asuntoja yhteiskunnan varoilla. Suomalaisessa perheessä kolme sukupolvea syö maksalaatikkoa ja säästää kaikessa päästäkseen asumaan Tapiolaan meren rannalle, mutta muslimien pitää saada nämä miljoona- asunnot sosiaalitoimiston luukulta.

Ja nythän ei ole kysymys pelkästään Mohammedin piirtämisestä, naapureina he haluavat päättää talon tavoista ja he ovat tottuneet aina uhkailemalla saamaan haluamansa. He kieltävät joulujuhlat ja päiväkodeissa he määräävät säännöt.Tässä oma kokemukseni musliminaapurista.

Minulla asui aikoinaan naapurinani keski-ikäinen arabimies, joka kutsui minut varta vasten pihalle keskustelemaan, ainoastaan kertoakseen ettei minulla ole mitään oikeutta puhua hänen suomalaiselle vaimolleen. Olin pyykkituvassa harrastanut normaalia kevyttä huulenheittoa hänen iloisen vaimonsa kanssa, mistä tämä ilmeisesti oli miehelleen maininnut. Nyt tämä mies siis katsoi oikeudekseen rajoittaa oman vaimonsa ja minun suomalaista sananvapautta, kun taas hän itse nauttisi tästä etuoikeudesta täysimääräisenä. Kehotin arabia haistamaan kamelin paskat ja sanoin Suomessa aina puhutun naisille ja aiotaan puhua vastakin. Myöhemmin tämä mies otti minusta valokuvia pihalla ja jos olisin suvaitsevainen suomalainen, niin voisin kyynelsilmin ajatella hänen liimanneen ne ystävänkirjaansa. Lehtiä lukevana realistina oletan kuitenkin kuvieni päätyneen aivan muille listoille.

Ja tässäkin tapauksessa tämän muslimin käytös oli heti erittäin aggressiivinen: Sinä ei puhua minun vaimo! Jos sinä puhua sinä puhua minulle! JUMMARRAKO!